Zorg Samen: samen kwaliteitszorg op maat

Huisartspraktijk Zorg Samen Schaepmanlaan 5 1272GJ Huizen

Spreekuur

Afspraak maken

U kunt een afspraak op het spreekuur, een terugbelafspraak op het telefonisch spreekuur aanvragen.

Dit kan op volgende 3 manieren:

  • Met de MedGemak app
  • In uw patiënten-portaal via mijngezondheid.net
  • Telefonisch met de assistent op werkdagen liefst tussen 8.00-10.00 uur

U belt 035-3030390

VOOR SPOED 035-3030390 optie 1

Hulp nodig bij uw digitale patiënten portaal of de MetGemak-app?

https://helpdeskdigitalezorg.nl/

 

ÉÉN KLACHT: Per afspraak is het mogelijk om 1 onderwerp te bespreken. Dit zodat we uw klacht serieus en met voldoende aandacht kunnen behandelen.

Wat misschien een korte extra vraag lijkt, zoals kijkt u even naar deze moedervlek, is in werkelijkheid een heel consult. We nemen daarin uw voorgeschiedenis, uw familiegeschiedenis en uw persoonlijke risicofactoren mee, naast het beoordelen van de vlek zelf.

TRIAGE: Bij het telefonisch maken van een afspraak zal de assistent u een aantal vragen stellen. Zij is hiervoor speciaal opgeleid en doet dit in opdracht van de huisarts. Ook zij heeft beroepsgeheim en ze zorgt ervoor dat er zorgvuldig met uw gegevens omgegaan wordt.  Het doel van deze vragen is om te beoordelen welke urgentie u gezien moet worden en het herkennen van spoedsituaties waarbij direct handelen vereist is.

AFSPRAAK ZELFDE DAG: Als u inschat dat uw situatie zo is dat u dezelfde dag gezien moet worden, maakt u altijd een afspraak via de assistent. Het liefst voor 10 uur ‘s morgens.

Ook als u via uw Patiëntenportaal of de Medgemak App een afspraak maakt geeft u al zo duidelijk mogelijk aan voor welke klacht u een afspraak maakt. Het kan zijn dat de assistente of de huisarts u belt om aanvullende informatie te vragen of om adviezen te geven.

AFZEGGEN: Mocht u niet kunnen komen op uw al gemaakte afspraak vragen we u om deze minstens 24 uur van tevoren af te zeggen of te verzetten. Ook als u te laat gaat zijn voor uw afspraak graag even bellen zodat de assistente met u kan bespreken of de afspraak nog door kan gaan of dat het beter is om hem te verzetten. Mocht u niet verschenen zijn op een afspraak zonder af te bellen zal de assistente met u bellen om te checken of er iets mis is gegaan met de agenda of afspraak of dat u verhinderd was. In principe zijn er kosten verbonden als u de afspraak niet op tijd afzegt.